12.28.2010

Listan

Nu så har jag skrivit klart listan på alla spel jag har hos mig just nu. Det saknas en del som jag har kvar i någon kartong hos mina föräldrar så jag lägger till dom när jag fått tag på dom senare.

Sen så är det så att några av dom avklarade spelen är lite ljusare färg och det är för att jag "typ" klarat dom. T.ex. på Kingdom Hearts: Chain of Memories så har jag klarat Soras del men inte Rikus. Så jag kommer fixa dom också eftersom.

Sen det som jag räknar som avklarat är oftast att ha klarat av huvudstoryn men vissa spel så tycker jag att det är viktigt att göra extra grejer i också. Som t.ex. Super Smash Bros Brawl där jag vill klara fram alla banor och andra hemligheter också.

Men nu är det sent så jag ska sova så får vi se när jag börjar beta av listan :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar